nytt år osv

men hallå där.
jag har glömt bort er.
och den andra halvan av årsresumén för den delen också.

nåväl.
borde sova, kan ej.
snodde denna av josie:

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
JA!

Har du några nyårslöften?
Ska sluta gnälla över onödiga saker, plus vara lite snällare, ta ut bella på längre promenader och sluta med ohälsoheter

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Ja! :))

Vilka länder besökte du?
Öh.. srsly. inget. kul.liv

Vilket datum från år 2011 kommer du alltid att minnas?
Oj, helgen innan valborg, valborg, nä för många.

Vad var din största framgång 2011?
Att följa hjärtat även fast hjärnan inte alls håller med.

Största misstaget?
Att jag alltid är så förbannat godtrogen och naiv.
Så framförallt vissa människor jag lärde känna.

Bästa köpet?
shiet. Det får nog bli mitt ställ till sminkborstarna haha lame.

Vad spenderade du mest pengar på?
cigg, mat, ALKOHOL samt kläder. fun
nej mest gick nog åt smink.

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Min fina Britta! Nu har vi varit bästisar ett helt år!
och även alla andra fina människor som jag inte alls känt länge men som de känns som man känt hela livet!

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2011?
Jag tror mitt hjärta blöder
Gubben i lådan(!!!)
Mikrofånkåt
Sexy and i know it (fråga inte varför buhu)

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
50/50. Det senare halvåret var gladare jämfört med det tidiga.

Vad önskar du att du gjort mer?
pluggat, pluggat,pluggat
hälsat på familjen mer och kanske... sagt nej och bara varit hemma.

Favoritprogram på TV?
kollar inte på tv. annars, svenskars hemliga liv. lett

Vad gjorde du på din födelsedag 2011?
Jag firade den med bästa kompisar i karlstad!

Hur skulle du beskriva din stil år 2011?
Halsringar, kedjesmycken, transparenta tröjor i massor, samt jävligt mkt höga shorts.

Den bästa nya personen du träffade?
shit. det här året har verkligen innehållt massor utav nya friends.
Men.. BRITTA! Sen i de senaste halvåret har jag träffat förträffligt många finos.
Typ Linnea, Ebba, Lindsey, Oscar, Annika, Maria, Josefin, osvosvoosvosvosv :)

nattis.


Publicerat: 2012-01-05 @ 01:19:29


2 kommentarer
Postat av: B

men gullegulletussan!!!

2012-01-05 - 19:09:06 | URL: http://brittakristina.wordpress.com
Postat av: sara

Nu får det att bli bättre uppdatering! Miss u

2012-01-12 - 13:41:23 | URL: http://sduell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0