jag är hemma men jag längtar till något annat.

Hej!
Igår skulle vi spontanutgånga till snerkes. Men efter en halvtimme i kön gick jag HEM! tofflig jag har blivit.
Hela jag är så jävla labil just nu. Min kropp orkar nog inte riktigt det här med att ena stunden skratta och känna att allt nog kommer bli hur bra som helst för att någon timme senare känna extrem panikångest över livet. Just nu bor iallafall min högstadie vän el ninjo här! Även om vi i princip bara gått förbi varann sen han kom så känns det ändå rätt fint att ha någon att prata med när jag kommer hem. I like.

Min priolista för denna månad är annars att:
1. göra klart uppsatsen helt.
2. vara aktiv på lektionerna för socialpsykologin från början
3. Läsa
4. sluta spendera så jävla.mycket.pengar
5. våga

kul lista.
Nu låter jag som världens mest sorgsna människa och då blir väl mamma orolig.
Det är jag inte, men det suger att bo i en stad som uppsala såhär tillfälligt men ändå i år.
Det är svårt att förklara den typ av bubbla man lever i här. Det är som att allt som händer utanför liksom står still.
Jag önskar bara att jag kan finna någon typ av balans i livet, iallfall en liten balans som gör att dagarna får lite mer rutin och att jag kan slappna av och sluta känna mig så jävla stressad i själen.
Publicerat: 2012-01-18 @ 11:16:52


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0