totally heldag

Åh, nu väntar en sjukt lång dag med redovisningar fram till 16.00.
Jaja, bara att stå ut, vi är ju lediga nästan en vecka efter det. Eller ja, inte jag för jag ska ju jobba ons/tors men vafan, det ska bli kul. Har suttit och laddat ner tidigare studiobilder som jag måste kunna UTANTILL. Jag är så himla nervo för på onsdag ska jag (om jag känner mig redo) få fotografera ett set/kund på 20 bilder. Åh, blir som en 14åring igen som aldrig hållt en kamera liksom. Men det ska nog gå bra, väntar på att tjejen som hjälper mig ska skicka bilderna jag tog i fredags också, kan nog slänga upp en eller två här då. Jag hade nämligen tur att fotografera en supersöt tjej som heter Michaela och hade praktiserat där i 2 veckor. När hon först presenterade sig själv så trodde jag att hon jobbade där eller liknande, hon såg ju ut att nästan vara äldre än mig. Därför blev jag rätt chockad när hon berättade att hon var född 96. alltså ett år YNGRE än min syster. Åh herre tänkte jag. Hursomhelst, hon fick bilderna, och jag fick använda dem. Hur bra som helst. Så jag hoppas att dem kommer under dagen för jag behöver öva poser. Någon som vill modella för mig?

Just det, är det någon som har något bra nyttigtips eller recept som är sjukt bra och kalorisnålt? Jag ska bli nyttig igen, så jag ska försöka köra relativt strikt fram till maj eller något. Då bör jag ju vara klar, så alla tips uppskattas. Jag har nämligen slut på fantasi..


Nu ska jag springa iväg till school!

Publicerat: 2011-03-21 @ 08:58:00


1 kommentarer
Postat av: Emma

Heja dig :D duktig du är! :D jag är säker på att det kommer finfint när du fotar ;)

2011-03-21 - 10:05:13 | URL: http://emmsz.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0