so kissie-style

Har alltid tyckt att fixa naglar på salong osv är sådana tönterier, men nu fick natalie fixa dem åt mig och jag menar.. man blir ju beroende av att fixa sig? snart blir det väl läppförstoring?!?

Nåja, imorgon ska jag äntligen göra en ny fransförlängning, can't wait.
om det är någonting som är beroendeframkallande så det tamigfan dessa fransar. Numer kan jag knappt tänka mig att leva utan dem, feeling naked without them såattsäga. Fördelarna med fransarna är att man aldrig behöver mascara och vaknar upp som man la sig typ, dem ser naturliga ut, om man vårdar dem som sina barn så sitter dem bra länge. Nackdelen är väl typ att det är lite jobbigare att ta bort övrigt smink samt att (mina iallafall) slå emot solbrillorna haha. Men det kan väl bero på att jag har valt rätt långa fransar. now u all know. puss

Publicerat: 2011-07-11 @ 19:23:31


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0