jag kommer jag kommer jag kommer, jag kommer

goder morgon.

vilken kväll igår alltså.
planen var att först bara sitta hemma med tentan, men sedan hörde en gammal teacher av sig och var i stan.. och jag vet inte hur eller varför men jag tänkte.. vad trevligt då kanske man kan hänga på och ta sig ett glas eller två. Sagt och gjort slirade jag och bw ner på stan, till snerikes och sedan mot folket. VIN? pft, har druckigt öl för ett helt decennie känner jag idag. Sedan vart det bj och bullit. BULLIT, ha ha ha. nu vet man vart man kanske inte bör hänga eller passar in. Kvällen slutade över en chapel hill och veronica maggio/lykke li/the sounds med trevligt folk. DET kallar jag efterfester. Annars så vet man ju hur slappa och ovärda efterfester kan vara annars. Men liksom, att chilla och bara prata på, det gillar vi. tack för kvällen

Publicerat: 2011-02-27 @ 12:42:28


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0