Halsringen


src kenzas.se

Precis som jag förutspådde när jag skrev detta typ förra veckan i ett inlägg:
"Tänkte visa halsringen lite bättre som jag fick hem igår, alltså jag älskar den.
Ska nog köpa några fler innan dem tar slut (kenza bloggade om att hon ville ha en igår=slut om 1 vecka)
Hittade även en halsring på 1mm på pärlaffären här i uppsala som jag nog ska haffa innan det är försent."

Jag hade tur som hittade en till på en annan internetbutik men nu är de så.himla.slut
Visst är de helt sjukt snygga? Jag köpte min första på pärlgrossisten.se för ca 39:- och den andra på suzahlsdesign.se för 22:- det är inte ens pengar? Men ni som är supersugna på ett sådant och inte orkar vänta på att de (kanske?) får in nya leveranser så kan ni bli ägare av en halsring från jfr.se tror jag för dyra pengar. ca 150-200:-

med andra ord, jag är nöjd att jag fann dem i tid.
men visst är de snyggt med enkla stilrena smycken som dessa?
Publicerat: 2011-02-20 @ 15:39:13


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0