söndag

söndagsångest..
MEN ska inte deppa, har spenderat söndagen väl.
började med thaibuffé till lunch, och sedan bio med erkan och britta. Vi såg "jag saknar dig" alltså, trodde att den skulle vara mycket mer seriös och sorglig men den var RIKTIGT obekväm och akward på vissa ställen. Jag och britta tjöt väl av skratt plus att det var typ en sexscen med 2 fjortonåringar och vi skämdes inför smågrabbarna som satt bredvid. Hoppas de inte tror att oskulden tas på de sättet. hehheheheh.

wellwell.
letar desperat efter lägenhet då jag måste flytta ut på fredag, men det lär ju lösa sig, som britta säger.
det hoppas jag innerligt jag också.


Bild från igår:
Publicerat: 2011-08-21 @ 21:38:55


1 kommentarer
Postat av: b

men orka vara sådär ful då......

2011-08-22 - 00:05:05 |

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0