it's monday, monday

Godmorgon kompisar.
Ligger fortfarande i sängen och lyssnar på new soul och bella äter godis.
Idag ska jag hem till britta för lite myslunch, och sedan ska jag tvätta ALLT som finns i denna lägenhet.
Kanske ta en sväng till systemet för att ladda upp inför imorgon och kl 19.00 ska jag på ett superimportant möte på jobbet. Ett såkallat "fotografmöte" hehe. Jag har, på tal om någonting helt annat även bestämt mig att jag ska vara lite snällare den här terminen. Jag ska absolut gå ut och have som fun, men i höst kommer studierna att prioriteras. Hehe känner mig duktig. Mitt andra lötfte är att jag ska börja fotografera mycket mer. Så svårt är det ju inte?
Publicerat: 2011-08-22 @ 11:16:25


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0