dåliiiiigt

fan, nu har jag haft för mycket att göra för att kunna prioritera saker såsom - BLOGGEN.
Just nu ligger jag i världens skönaste säng, hemma hos erika, där jag at the moment bor.
det är bra tur att man har världens allra bästa vänner här i uppsala som hjälper en med allt som är hard.
Igår hade vi intro på c-kursen. Var mysipys att träffa alla igen och jag tycker att kursen verkar sjukt bra. så jag är taggad för att börja läsa litteraturen. Beställde precis hem två av böckerna vi ska ha och alla är ju på cpengelska, så därför blev jag ännu gladare när jag såg att en av de viktigaste böckerna fanns i en svensk översättning.

Idag vankas det utgång, bäst att fira sista bryggan innan den plockas ner. Förhoppningsvis stöter vi på en hel del roliga palls i dimman. wellwell, vad mer? Jo, jag tror att jag ska försöka mig på att baka bullar, kan det gå tro?


Publicerat: 2011-08-30 @ 10:53:15


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0