tänk alla gånger

Har hittat gömman med alla bilder från 2006 och framåt. När jag tittar tillbaka är jag glad att jag ALLTID hade med mig kameran, vart jag än skulle. Blir varm i hjärtat av att kunna titta tillbaka och minnas precis vad vi gjorde.
(även om man såg ut som helvetet själv, men det är ju charmigt på sitt lilla sätt det med.)

När jag och agnes en utav alla gånger klädde ut oss och spelade in konstiga videos

studsmattehäng hos rebecca i åttan

Lisebergsbesök i nian, med Elin, Elin oc Agnes

En utav alla dagar utav sol som vi fick sitta ute och "läsa"

Gud vad jag kan sakna alla sjuka grejer jag och agnes alltid hittade på.



När morf fyllde 65 åkte vi till ett stort hus och firade honom på sommaren med hela storsläkten

min bästa

Klas hade en dansk polare i danmark som kom och hälsade på och jag tyckte han var så snygg att jag smygfotade under middagen. Heheh

Fina Ida och jag

och här fyllde hon 14 år

Gud, alla somrar i smögen när vi var (för)små. Förlåt pappa om du ser detta hehe.


På skolavslutningen åttan åkte vi handbollslaget+92killarna i fotbollslaget till polen.


Nu kommer några favvobilder. Fast det är så tragiskt att tänka på det, så var våra häng på de årliga hockeycuperna så fantastiska på sitt sätt. Det var ju trots allt årets stora höjdpunkt vid den åldern.


Fina klarisen vid möruddens grillhäng en kväll i maj


Sanna och jag när jag fyllde 15 år

Olivia och jag när vi gick vår moppeutbildning

favvopappis på min konfirmation

Nyår med Agnes och Sara

och för denna gång, en sista (ful) bild på mig och snygggggcissi! älskar den på något sätt. Haha en utefest på sunsta.
Publicerat: 2011-04-12 @ 13:29:24


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0