jag.har.inget.liv

1. Hur gammal är du om fem år?
25, old hehe

2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag?
palsen på the studio

3. Hur lång är du?
165,5cm

4. Vilken är den senaste filmen du sett?
Himlen är oskyldigt blå

5. Vem ringde du senast?
Britz Wik'm

6. Vem ringde dig senast?
Olle D

7. Hur löd det senaste sms:et du fick?
Aha vad tråkigt :/ men ses imorgon istället? Är i uppsala då med

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?
RINGA FFS. orkar aldrig. Min telefon bestämmer ju ändå vad den vill skriva..

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda?
divårsed

10. När såg du senast din mamma?
förra helgen, miss u mummy

11. Vilken ögonfärg har du?
jag vill gärna tro att de är blå-gröna (står i alla kompis böcker) men vissa säger att jag har touch of brown också, men det vill ja ente tro.

12. När vaknade du i dag?
09.43

13. Vilken är din favoritjulsång?
last christmas, lame.ja.vet

14. Vilken är din favoritplats?
hm.. vilken som helst bara jag är med människor jag tycker om

15. Vilken plats föredrar du minst?
T-CENTRALEN!!

16. Var tror du att du befinner dig om tio år?
Jag hoppas att jag har startat ett eget aktiebolag som frilansfotograf, möjligen har jag 1 barn och jag har definitivt en större lägenhet. Bella är frisk också!

17. Vad skrämde dig om natten som barn?
SKRÄLLET! Alltså, fladdermusen i basil mus. När tittar ner på musflickan genom fönstret. Var rädd för den där satans fladdermusen till jag var 13 eller något. Har aldrig vågat sett den igen.

18. Vad fick dig verkligen att skratta senast?
När jag fick höra att min mössa är lika ute som big brother 05 hehehehe

19. Hur stor är din säng?
180×200 fast Bella tar ju rätt stor plats

20. Har du stationär eller bärbar dator?
bärbar

21. Sover du med eller utan kläder på dig?
hm.. mest med typ kläder

22. Hur många kuddar har du i sängen?
sex.

23. Hur många landskap har du bott i?
oj.. 3? eller 4? vet inte

24. Vilka städer har du bott i?
Örebro, Stockholm, Karlstad, Uppsala

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota?
strumpor, hatar bare-f

26. Är du social?
mm ibland för mycket tror jag,

27. Vilken är din favoritglass?
giller inte ice-c så mycket men isf kanske, sån dära med jordgubbssylt i?

28. Vilken är din favoritefterrätt?
kladdkaka, helt klart!

29. Tycker du om kinamat?
MMMMMMMMM!

30. Tycker du om kaffe?
nej, fast egentligen vet jag inte, har inte smakat men ja gillar ju inte lukten iallafall.
Det närmsta kaffe jag smakat är en hot shot varmt kaffe+sprit+grädde= inte gott, alls.

31. Vad dricker du till frukost?
äter inte frukost men om jag äter eller dricker så te eller vatten hehe kul

32. Sover du på någon särskild sida?
mot väggen, vilken sida som helst, bara en vägg finns.

33. Kan du spela poker?
tror det?

34. Tycker du om att mysa/kela?
Ibland, tycker det är jobbigt när människor är nära mitt ansikte för länge, något psykologiskt antar jag.

35. Är du en beroendemänniska?
Ja, fast bara i korta perioder. Byter liksom ut beroende mot beroende så att säga.

36. Känner du någon med samma födelsedag som din?
Känner och känner, men en gång på min lågstadieskola så gungade jag med en tjej som jag inte vet vad hon heter och vi fyllde år 23 juli båda två. och juste, en kille som jag träffade i vallentuna också.

37. Vill du ha barn?
Kanske,  max 2.

38. Kan du några andra språk än svenska?
nä. lite ba

39. Har du någonsin åkt ambulans?
Nej, fast det var drömmen när jag var liten.

40. Föredrar du havet eller en bassäng?
båda beroende på. Har gäddfobi.

41. Vad spenderar du helst pengar på?
KLÄDER. älskar kläder. Och second handväskor. och mest: mat.

42. Äger du dyrbara smycken?
ja.

43. Vilket är ditt favoritprogram på tv?
hehe mamma byter bo. nej jag vet inte, kollar aldrig på tv.

44. Kan du rulla med tungan?
i wish

45. Vem är den roligaste människan du känner?
Hm, bland de människor som jag skrattar mest åt måste jag nog säga:
Min syster. Dock har ylva fått mig att dö många gånger. Med alla fina f-korningar. Ma lonely-f with li'l m

46. Sover du med gosedjur?
Räknas Bella? isf, ja.

47. Vad har du för ringsignal?
Can't stand it - nevershoutnever

48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten?
Moder har nog

49. Vad har du närmast dig just nu som är rött?
Kommunikation och organisation - kurslitter

50. Flirtar du mycket?
Hm.. det vet jag inte? faktiskt. Jag är väldigt social så det kan väl.. tolkas så ibland? hehe dunno. Flirtar iofs en del med britten.

51. Kan du byta olja på bilen?
öh?

52. Har du fått fortkörningsböter någon gång?
på cykel ja

53. Vilken var den senaste boken du läste?
hur moderna organisationer fungerar

54. Läser du dagstidningen?
aldrig

55. Prenumererar du på någon veckotidning?
Ja, DN

56. Dansar du i bilen?
yepp, lite diskret med huvudet och sjunger i backspegln

57. Vilken radiostation lyssnade du till senast?
Hade radio på i studion idag annars lyssnar jag inte, kanske det var rix reklamFM

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?
namn på dem som skulle fotas

59. När var du i kyrkan senast?
I april förra åre

60. Vem var din favoritlärare på högstadiet?
åh, josefin utan tveken. Och Helen såklart. Inte gunbritt/annbritt wtf

61. Hur länge har du campat som längst i ett tält?
aldrig va?

62. Vem var det som senast gjorde något extra speciellt för dig?
Britta, idag. Hon tog ut Bella på lången för jag jobbade heldag och Stefan tyckte det var viktigare med match i sthlm hehe. puss på dig B

63. Vad lyssnar du på just nu?
Maroon 5 - misery acoustic

64. Har du varit med i tidningen?
Nej jag tror inte det. Inte ens skoltidgningen :(

65. Vad är det konstigaste du ätit?
Myror

66. Vem såg dig naken senast?
dem i huset mittemot, tyvärr

67. Vad är det för färg på din tandborste?
Rosa m. lilleskutt. (barntandis)

68. Hur imponerar man på dig?
Jag blir väldigt imponerad utav intellektuella människor som inte för det är pretantiösa. Sedan är nog humor det som jag faller mest för. Sedan får man gärna och nästan helst ge mig första intrycket som en spontan jävel. i love spontanious.

69. Vem ringer du när du är arg/ledsen?
Jag är inte ledsen så himla ofta längre, skönt. Men det är nog Britta eller pappa.

70. Har du någon piercing?
Ja, eller jag har ett hål kvar i naveln. Sedan har jag haft i näsan och i bröst-v. (FÖRLÅT MAMMA, om jag inte berättat det. The ugly truth) Den finns inte kvar. hehe

71. Din största vinst?
hm, skulle nog säga mitt förnuft jag fann i tredje året på gymnasiet och pluggade satan och gjorde att jag kommit dit jag är idag. Samt min nyfunna och nära relation med min syster.

73. Vilka hemsidor besöker du dagligen?
angelicablick, kenzas.se och ams haha sad

74. Är du fåfäng?
I am.

75.  Ångrar du någonting du gjort?
Nja, nej. inte stora jättesaker som jag kommer deppa över i gamlinghemmet iallafall.

76. Hur gammal är din pappa?
47? 48?

77. Vilket är ditt drömjobb?
Mitt drömuppdrag istället, vore att fotografera moderepotage i vanity fair eller vouge. GAH

78. Finns det något du verkligen skulle vilja göra men inte haft tillfälle, tid eller råd till?
mycket. Men åka till skåne.

79. Vad har du haft för husdjur under ditt liv?
I ordningsföljd:

Hoppande bönor, vandrande pinnar, fiskar, hamster, gerbil, katter, hund.
Ni ser, det artade sig tillslut, det var min högsta önskan att få ha pälsdjur och allt mamma tillät mig var ett par hoppande bönor i en ask. Fanns det ens ett djur i?

80. Berätta tre saker som dina läsare antagligen inte vet om dig?
Jag såg ut som en asiat när jag föddes, pappa började undra litegrann.
Jag lägger på en attityd när jag är osäker, istället för att dra mig tillbaka
Jag gråter till extreme home makeover och marley&jag

81. Svär du ofta?
ja, typ mer än vad jag pratar vanligt.

82. Sverige när det är som bäst?
uteservering, bästa vänner, mouserande och vouge-c.

83. Kan du åka slalom?
Ja.

84. Vad har du ätit i dag?
oboy i espressomugg, macka, karins lasagne, mackisar och sojakorv.

85. Vad har du för utbildning?
Typ media-gymnasieutbildning och en halv mkv-utbildning. värt.

86. Vilken kroppsdel är du mest nöjd med?
hm. Kanske naglarna för jag har kalkbrist och behöver därför inte göra fransk manikyr haha.

87. Vilken kroppsdel är du minst nöjd med?
Tänderna, och övriga kröppn

88. Vilken är din bästa egenskap?
vet inte? Kanske min sociala (över)förmåga och jag är väldigt entusiastisk och engagerad när jag vill

89. Vilken är din sämsta egenskap?
tidsoptimisk som satan, dåligt morgonhumör, bortskämd

91. Saknar du något?
Ja

92. Är det viktigt att fira födelsedagar?
JA. blir rädd när "vuxna" inte tycker att min födelsedag är lika viktig, klart den är väl?

93. Vad gör dig ledsen?
döden och känslan av att ingenting kommer bli bra

94. Vad gör dig glad?
Mycket,

95. Har du varit gift eller förlovad?

96. Vad ska du göra i helgen?
Jobba och sedan vet jag inte. kul det lät då

97. Vad är det knasigaste du gjort?
min bröstpiercing, men knasigt låter så oskyldigt. Det var galet. satans karin.

98. Vad har du för laster?
CHIPS, godis, avocado

99. Vem är din förebild?
Sophia Bush och Håkan Hellström

100. Vad ska du göra när du svarat klart på alla frågor?
HAHA SOVA och inse att jag inte kan ha så mycket liv iallafall nu närjag svarat på all denna skit.

 

PUSS PÅ ER.

hoppas ni läste igenom allt nu, för min skull.

Publicerat: 2011-04-05 @ 01:47:32


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0