En ny dag och en ny vecka

Haha roliga rubriker jag lyckas åstadkomma på sistone märker jag. Idag har jag äntligen fått sova ut. Jag var så slut igår att jag bara ville ligga på golvet och gråta. Men nu är jag nog fit for fight igen och redo för den här veckan. Det är faktiskt en väldigt lugn och förmodligen blir det också den enda veckan i denna kursen som är det. Men idag ska jag ha ett kort möte med gruppen om ett seminarium imorgon, sedan blir det halvdagsjobb. Fick massa nöjda kunder igår och det är så himla roligt att få. Imorgon är det också dags för grillning för mkv. Åh, lilla fina Olle som fixar ihop. Hoppas att någon har kub och/eller brännboll för jag är astaggad på att spela. (och vinna ofc)

hm, på onsdag då?
Jo just det, då är det halvdagsjobb igen och även föreläsningar. På torsdag har jag nog lovat bort mig till en förfest hos Lisa, får se om jag bara bringar colan. Det blir säkert trevligt! säkert? jag vet att det blir. Och på fredag, äntligen då äntligen kommer mina hjärtan K&K haha. Har lovat Karin att måla påskägg och Klara att spela hästracet. Haha det låter som det är mina småkusiner som kommer eller något, men OHNEJ. Det kommer bli fest.

Kram och puss nu gnäller Bella, någon vill ut.
Publicerat: 2011-04-18 @ 11:49:48


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0