Dålig uppdatering, again

Hej på er.

Idag fick jag äntligen sova ut. Vaknade utvilad kl 13.00 idag och Bella också, hon har lekt hela helgen så hon var helt slut när hon kom hem igår. Idag har jag bara tagit det lugnt på dagen, städat, diskat(!) och köpte hem bj. Mmmm.

Kvällen har bestått utav pm-möte med uppsatsgroup. Det gick fint och jag faktiskt, konstigt nog, pepp på det här arbetet. Ska bli spännande att se resultatet. Så fint att Britta är hemma igen också!

Nu ska jag sova, tidigt. Plugg shopping och jobb står på schemat imorgon!

Här är en bild från lördagsmorgonen, redo för nya äventyr helt enkelt!
Publicerat: 2011-04-25 @ 21:55:59


2 kommentarer
Postat av: klara

känner mig så dålig för att vi inte hjälpte till att städa... PUSS

2011-04-26 - 12:34:51 |
Postat av: Ellen Duell

KLARA, det är helt lugnt, "jag tar't"

2011-04-26 - 12:56:37 | URL: http://flies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0