dagens dagen

Gud.
dagen.

Började med seminarie som gick ok. Sedan blev det solning för mig och britta för en hemmafika med bullar och saft hos mig. Vidare gick vi till myrorna för att inte hitta någonting. Blev besviken. Sedan provsmakade vi en ny lasagne på ica med sallad till, fick en 3 cm lång svart skalbagge i. Ville spy. Fick en loka för "besväret". Britta var inte nöjd med detta och ville gå till aftonbladet alternativt unt. Pengar kunde ju tjänas. Blev panikinringd till jobbet. Kom hem kl 21.00 är trött. Skall nu sova.

Imorgon: stan 10.00 for sale.
Butiker jag skall in på:
helping hand
myrorna
bik bok
korall

tjoho!

förresten, fick köpt 7 penslar i ett kit från the studio. Får tydligen 50% på allt sådant. HUR BRA?
älskar mitt jobb. ska ta bild på dem får ni ser hur underbara di är.

Publicerat: 2011-04-06 @ 21:52:33


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0