barfota fötter genom hela stan

Jaha, då börjar folk åka härifrån. Jag som får panik av att vara ensam. Imorgon åker S&B och jag blir helt ensam hemma. Som tur är kommer mina hjärtan hit på fredag och det ska bli så himla mysigt, can't wait. Annars har dagen varit rätt deppig, varför vet jag inte. Men det känns fel i hela kroppen. Vill bara skaka av mig denna jobbiga känsla. Är rastlös men gör saker hela tiden, jag måste nog snarare ta det lugnt. Nog om det, imorgon ska jag verkligen lyssna på föreläsningen för tentaångesten smyger sig på.

Hoppas ni andra har en rolig och trevlig kväll iallafall.
puss på er
Publicerat: 2011-04-20 @ 21:05:56


1 kommentarer
Postat av: emmi

kram på dig <3

2011-04-20 - 22:50:10 | URL: http://emmi.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0