25 januari

har kollat på serier hela dagen och känner mig allmänt nere och svart idag.
känner mig sjukt oduglig i skolan just nu och får det bekräftat ungefär var 10;de minut.
känner mig tjock igen också, jag HATAR att känna såhär, att allt bara suger röv.
längtar otroligt nog verkligen till lektionerna som börjar om två veckor igen.. ska bli skönt.

har sån ångest över vart jag ska ta vägen om fyra månader också.
förhoppningsvis ska jag och karin jobba i norge. VILL

det här inlägget innehöll ca 95% skit. men
Publicerat: 2010-01-25 @ 21:33:16


2 kommentarer
Postat av: Anonym

det blir braaaa snart, du är bäst, ok.

2010-01-25 - 22:08:34 |
Postat av: Cornelia

oj, det var från mig

2010-01-25 - 22:09:09 | URL: http://fleetway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0