skön dag

INTE.
väntar bara på att snön ska försvinna så att jag kan ta.mig.någonstans
är still in uppsala men imorgon har vi j.a så då både måste/vill/längtar jag till lektionen.. hehe
anyways.. stefan fick precis springa till ica och köpa bindor till mig. vet ni varför?
för att man får så coola etui med. så ringde han från ica:
- vilket skulle du ha nudå, det där med tigermönstret? (jag hade förkollat på libresse.se)
-nää eller vad fanns det mer, den svarta?
- nej den svarta fanns inte men det var någon med rosett
- hmmmm, men eh vilken var snyggast?
- MEN ELLEN, jag tänker inte stå här och kika runt bland bindorna..
- okej, ta tigern
- säkert? tänker inte springa och byta
- mm eller nej förresten, ta rosetten.
- ÅÅHHH OKEJ HELT SÄKER?
- ja helt säker.
helt underbart
Publicerat: 2010-02-23 @ 21:08:28


1 kommentarer
Postat av: c

låter asum!

2010-03-01 - 09:22:21 | URL: http://autumnpromises.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0