samtal mellan mig och oskar

Oskar 2 år kör runt på en leksaksbil som jag sagt åt honom hundra gånger att inte köra med i köket.
När vi blir själva kommer han och säger

- Ellen, jag ska prata med dig?
- Jasådu, om vadå svarar jag?
- Om dig och Stefan!

Såhär lät samtalet ungefär.

- Hur kär är du i Stefan?
- Jadu, hur mycket är mest?
- 100 såklart
- jaha okej, ja men då är jag nog 100% kär i stefan
- ......... jaha, okej men älskar du han?
- ja, det gör jag ju, är du kär i någon?
- NEEEEEEJ. för älska är inte som kärlek..
- .. nähä?
-KO RO!
- va?
- KO RO, DET RIMMAR!
* oskar kör nöjd iväg med bebisbilen*
Publicerat: 2010-02-24 @ 19:09:24


2 kommentarer
Postat av: cornelia

underbart, haha <3

2010-02-24 - 19:56:49 | URL: http://fleetway.blogg.se/
Postat av: Linnea

Alltså duellpojkarna är sjukt duktiga på att rimma! :P

2010-02-27 - 11:29:29 | URL: http://linneagimbringer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0