jag vet att det är lite töntigt

men jag kan inte sluta planera i mitt huvud hur det kommande året ska bli.
jag försöker att ta en dag i taget osv men jag längtar så himla mycket efter att bli stor.
(alltså, inte storstor utan snarare smaol) men ja. och vuxen.
sitter redan och skriver namnlistor på vad som kan tänkas till min och stefans blivande lilla chihuahua.
alltså jag inser nu vilken otrolig planerare jag är. tror egentligen det bara är för att jag totalt saknar kontroll annars.
men nog med prat om..ingenting
om man tappar motivationen om att gå ner i vikt.
då är kenzas blogg hur bra som helst.
herrgud hon är så jävla snygg.
åh varför? fast... varför gillar hon tokio hotel? liksom
jaja. nu ska jag sova.
fan vad jag är en sämst bloggare.
Publicerat: 2010-02-10 @ 22:33:07


1 kommentarer
Postat av: c

jag gillar inte heller tokio hotel. that's the thing I don't like with her. Annars är hon tokperfekt.

2010-02-12 - 19:28:53 | URL: http://www.popprinsen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0