för jag vill ju bara va med dig, do yo wanna be my fjortisboy?

alltså.
jag känna mig som värsta morsan.
srsly. men jag kan inte hjälpa det.
jag önskar att jag kunde bo där min syster bor nu.
för jag vet att hon inte talar all sanning och sen hittar jag massa
bilder på henne och hennes kompisar när de röker och dricker.
alltså ungarna är 13-15 år. och jag tycker verkligen inte att det är okej.
jag vet inte varför. för jag själv börjde ju typ i slutet av åttan nian.
men ändå. åh det känns så jävla jobbigt för mig. för jag hänger inte med alls.
och jag VILL INTE att hon ska börja röka. verkligen inte. så jävla dåligt.
och inte att hon ska dricka heller. samtidigt som alla mina kompisar med mindre
syskon verkar se helt annorlunda på dethär. typ "HÖHÖ MEN ALLA HAR JU VARIT DÄR"
eller typ förstår inte ens varför jag bryr mig. och jag har själv aldrig varit den jobbiga.
klart att jag har snefyllat typ tre gånger. men vissa kompisar snear ju jämt. fortfarande
så utifrån mig så är det mer alla andra. jaja måste sluta vara så mammig.
stackars mina barn när de kommer. jag ser redan en bild med en son och en dotter
med likadana kläder. matchande klänning och byxor och tröja till pojken.
jag VET att du slår handen för pannan nu stefan, jag vet det!
men det kan inte hjälpas :)

love
Publicerat: 2009-09-20 @ 21:07:23


2 kommentarer
Postat av: Joanna

haha mammig. jag brukar fan kallas minimamma hemma hos mig :( pinsamt

2009-09-20 - 22:56:22 |
Postat av: Linnea

tycker du har helt rätt att vara orolig. sätt stopp för din systers dumheter!

2009-09-23 - 12:16:59 | URL: http://slaughter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0