hej alla monsterdiggare

jag är glad.
känner mig så himla nöjd för tillfället.
ser äntligen någon framtid.

har äntligen börjat övningsköra och nu ska jag fixa det här.
och så ska jag finnnnnally få min systemis. glad
och så har jag fått ett liiiiitet mellanrum vid musen. (misstolka inte)
så är jag kär såklart och så kommer lilla älsklingsyster hit i helgen och jag ska träffa stefan.
sen så har jag köpt världens finaste klänning idag och en asafin jacka.
och så ska jag köpa en dator och så har jag ätit godis idag helt utan ångest.
sen längtar ajg efter nästa helg när jag och baby ska till lilla mor i karlstad och jag
ska träffa alla andra monsterdiggare typ. så bra så fintså härligt.
firar allt det här med en awesome bild på mig för jag har fått mindre bröst <3
(ser inte glad ut, but hey i am)

nu låter det iofs som ajg köper min lycka,
fast så är det ju inte, det gör en lite gladare bara. :$



Publicerat: 2009-10-07 @ 21:09:26


1 kommentarer
Postat av: ANONYM

Hur mkt pengar spenderar du i mån på kläder?(:

2009-10-10 - 02:02:51 |

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0