have to

ÄRLIGHET:
Ditt äldsta hångel?
28 typ :(
Hur många har du varit riktigt kär i? På riktigt? ähh bara min fina älsklis jag har nu!
Vad tycker du om kärlek? det är skönt härligt jobbigt ledsamt lyckligt.
När kramade du någon sist? ähh..idag ba typ så
Saknar du någon speciell person? ja. saknar mamma och syster
Har du svårt för att bli kär? att bli kär på riktigt? ja. kär i kärleken? nej
När kysste/hånglade du med någon sist? söndags
Ångrar du det? mm precis. nej?
Är du singel? jag är ett mingel. nej
När fick du senast en komplimang? idag av viktor och karin som diggade min profbild
Har du hånglat med någon av samma kön? if ihave? oh yes

HAR DU NÅGONSIN:
Hånglat med nån riktigt ful?
nej jag tror inte det? inte vad minnet vill minnas ialf
Hånglat med fler än 5 pers: säkerligen
Hånglat med fler än 2 pers på en kväll? säkerligen
Gjort något riktigt dumt? riktigt dumt? hmmm kanske
Gjort något du verkligen ångrar? JA!!!!!!!!!
Varit nykter på nyårsafton? nej aldrig. mongofråga
Åkt ambulans? nepp
Gjort nåt olagligt? typ snattat, och laddat ner
Fått din mamma att gråta?
ja :(
Slagit ner någon?
mm varje lördag
Skämts över dina föräldrar? haha alltså, ibland för min pappa, fast på ett kärleksfullt sätt.
Skämts över dig själv? ja.
Sagt jag älskar dig och menat det? klart
Tar du droger? varje dag. nej
Dricker du? cola ja för mycket!
Vilka kläder sover du i? clothes? im naked.
Vad hatar du verkligen? apoliviareklamen, tjocka människor på mcdonalds som feedar sina barn
Har du varit kär i någon du inte haft chans på? kär och kär
Är du ensam nu? ja så ensam.
Vill du gifta dig? ja det vill jag. vet precis hur jag vill ha det.
Vill du ha barn? ja om sex år

SENASTE PERSONEN SOM:
Sov i din säng?
Min lilla flygis.
Såg dig gråta? toastolen. kiddi'n stefan i helgen. eller grät ajg då? gråter typ jämt!
Fick dig att gråta? biggest looser, (JUSTE) i lördags när phil fick åka hem
Delade en cigg med dig? susselisanna :*
Du gick på bio med? pappa och bröder, ice age 3
Skällde på dig? vet inte
Publicerat: 2009-10-06 @ 21:23:46


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0