wake up in the morning feelin like p-diddy

haha gårdagen var.. full av spännande saker.
för billig dricka=för mycket dricka=väldigt alkoholpåverkad
MEN, det var kul igår, och anna träffade bland annat sin drömkille(!!)
haha det var en oplanerad men jävligt rolig kväll, sedan åkte vi till
hornstull där stefan,moje,kajsa och emil befann sig. stängde dock ett
och helt plötsligt när vi sitter på tunnelbanan på g hem så går anna AV.
haha och säger att hon ska gå av här (slussen?) sen går hon in igen,
och säger NEEEJ sen springer hon ut ytterligare en gång. random eller? ;d

dagen idag kommer bestå av städning och plugg och beroende på om min bakis
orkar med och om jag kan få med stefan så kanske vi infinner oss på hemmafest ikväll!

(btw anna, hon bryyyden som har tagit efter din ögonsminking som sjunger DONT STOP,
heter typ kei$ha, så NU vet vi det)

haha och på bussen hem hittade stefan en såndär metallplånbok och det var någon hårdings.
när han ringde honom idag blev killen som tappat den så glad att någon hittat den att stefan
fick en alladinask när han överlämnade den. början på en ny..vänskap?  :)
Publicerat: 2009-11-28 @ 12:59:41


1 kommentarer
Postat av: dannofino

sv: på de tre överstabilderna vägde jag 92 cirka, och på den undre bilden väger jag som nu, 81? ungefär:P

2009-11-30 - 07:58:10 | URL: http://psycological.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0