party in the u.s.a

mådde helt sjukt imorse, trodde att mina inälver åts upp inifrån.
(har fått för mig att det kommer hända mig)

mådde helt galet illa och mitt hjärta slog i 100 och hur hårt som helt,
så mycket att händerna skakade av hjärtslagen. helt sjukt
tur att pappa är hemma idag, älskar när bara pappa är hemma.
så himla skönt och lugnt. har kollat igenom alla mina serier
nnu återstår bara wallander. åt precis köttbullar men nu mår jag illa igen
hoppas inte att jag ahr typ magsjuka eller typ svinis.
men jag tror jag vet varför, men, i will not tell you.

ska återgå till att lyssna på miley cyrus nu om ni ursäktar, ha ha
movi'n my hips like yeeeeeah
Publicerat: 2009-11-11 @ 14:33:57


4 kommentarer
Postat av: Jackie

Hm.. låter konstigt :/ skum fråga haha, men går du på toa som normalt? Det kan annars förklara en hel del.. annars vet jag inte faktiskt! Rör du på dig något?



Usch, nu pendlar jag HELA tiden, men jag blir sjuk jämt och blabla, det är ingen ursäkt att faila men.. det blir så. Idag vägde jag 63.5, men det är "failvikt", om jag bara skärper mig så kan jag vara nere på 60-61 på söndag typ.. Men det är lite motigt just nu :/

2009-11-11 - 15:06:37 | URL: http://skinnyseptember.blogg.se/
Postat av: Dannofino

jag vet, hm.. men jag skall börja uppdatera bättre! ;D vad vill du läsa mer om?

2009-11-11 - 18:07:22 | URL: http://psycological.blogg.se/
Postat av: Jackie

Haha okej :) Lägsta är 59kg, och jag vill ner till ungefär 52-53kg tror jag, beror ju på hur jag ser ut då så att säga! Hur mycket väger du?

I början fick jag lite hjärtklappningar och ev. lite huvudvärk, men då brukade jag ta ett glas colalight eller dricka lite vatten typ ^^



Det jag failar på är väl inte något fysisk sug egentligen, utan det beror mer på min motivation! Det har hänt lite grejer med killar och i andra relationer, och sedan så är det mycket med skolan + att det är höst, så jag har varit rätt nere på sistonde, så det har varit mycket "vad spelar det för roll om jag är fet när allt annat ändå är åt helvete". Känner jag att det är en sådan dag så tar jag ingen ss heller, vill inte slösa på dem när jag ändå kommer faila liksom :) Idag har jag inte tagit någon tex. Imorgon ska jag dock skärpa mig, eller försöka så gott det går iallafall. ^^

2009-11-11 - 18:39:40 | URL: http://skinnyseptember.blogg.se/
Postat av: Jackie

Alltså, varje piller ger väl effekt oavsätt hur många man har tagit innan :) I skolan klarar jag mig, och när jag är med folk. Det är när jag kommer hem som det fuckar sig, i skolan vet ju folk att jag vill gå ner i vikt, så då vill jag inte att de ska tänka typ "eh, varför äter du det där om du nu så gärna vill gå ner?" och när jag är med folk så är det samma sak, de flesta vet att jag vill gå ner. Önskar att jag hade typ en roomie som också var ana/ville ner i vikt haha, som polis! Kul att du gillar den ^^

2009-11-11 - 20:07:02 | URL: http://skinnyseptember.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0