jag kanske borde vara lycklig nu

tack älskling för att du alltid låter mig få som jag vill, haha :(
behöver det, vill verkligen få som jag vill jämt.
nu är jag nöjd. och så en ny ipod som plus.

längtar till helgen och uppsala redan.
annars har dagen bestått av att jag och anna
har försökt komma på hur våra bilder skulle kunna defineras som konst.
vi är sämst, iallafall på landskap.
för det är inte många som kan få ett träd att bli en skogssnigel.
tja, man kan ju inte vara bra på allt

imorgon fyller alfred 6år.
då är det starwars lego som gäller för hela slanten.
och.....kladdkakemuffins
har legat hela kvällen och försökt komma på och övertala mig själv
om hur jag ska motstå. det går sådär
Publicerat: 2009-11-02 @ 23:14:04


1 kommentarer
Postat av: Jackie

Yes! Haft uppehåll under lovet dock. Pillrena funkar bra, men min sömn är fuckad och då fuckar jag upp allting.. är inte hungrig eller hetsig, men äter för att döva känslor som jag inte kan hindra när jag lider av sömnbrist.

2009-11-03 - 18:04:16 | URL: http://skinnyseptember.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0