räjkavik

fyfan.
det är lördagar som man kommer till insikt att:
vadfan är det för liv jag har egentligen. eller rättare sagt,
vad är det för inget liv jag har. hehe men det gör ingenting tror jag.
jag har iallafafll klippt håret kortare. och så. åkte runt hela åekrsberga
på pappas opumpade cykel och inte fan hittadejag någon urtunningssax.
sedan kom jag på det....(I) RAKHYVEL.
det gick som smort ska jag ta och säga.
blev brao. och fan om man inte skulle skriva klart herkules nu.
så fredrik blir glad menar jag.

har fått en återkommande dröm som lyder att jag tittar på mina händer,
och har fullt med vårtor på hela händerna. det är hemskt. been there liksom.
kanske är ett tragiskt barndomsminne som vidareutvecklats i fobi.
spindlar och vårtor liksom. fin kombination
Publicerat: 2009-05-23 @ 22:06:56


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0