1000 sanningar om dig själv oändligt

så tycker jag att man ska göra. för jag vill berätta allt om mig. för alla typ?

51. jag brukar sno saker av min syster, sen när hon gör samma sak blir jag sjukt arg.

52. jag brukar skriva brev till personer ibland som jag aldrig vågar skicka

53. jag hatar att sova själv fast jobbigt att behöva dela säng

54. jag tror fortfarande inte att jag "hittat mig själv" än

55. jag hatar att äta mat som varit öppnat mer än två gånger. typ yogurt

56. hiphop är ganska coolt ibland

57. ibland säger jag väldigt konstiga saker, då tycker stefan att jag är äcklig

58. när sclub7 gick som en serie var jag alltid hon hannah och sara fick alltid välja sist.

59. jag hade ett bamse memo när jag var typ två, och om inte jag fick nina kanin som hade
mörkrosa bakgrund, så ville inte jag vara med längre.

60. jag brukar glömma kvar saker hos vissa med mening så vi måste ses igen
Publicerat: 2009-05-04 @ 21:36:10


1 kommentarer
Postat av: Blondinbello

svar: Awww Ellen!! Jag såg din kommentar. JAg älskar fan dig!! :')

2009-05-04 - 22:36:33 | URL: http://blondinbello.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0