hon var

Hej fina vänner.
jag tänkte bara säga att en kvinna sprang fram med ett tele2sim till mig igår.
så jag har det också nu, mest som en extra eftersom att alla mina vänner har tele2.
(haha syftar mest på linnea som ALLTID påpekar hur bra det är med tele2 och hur
sämst det är med halebop) hursom, mitt nya nummer är: 076-2798322.
och som sagt, jag ringer inte från den mobilen, utan det är bara för att alla
mina fina vänner ska kunna skicka gratis sms till mig, för gratis sms till ALLA
har jag ju såklart från halebop som jag aldrig kommer lämna aldrig.
men men, lägg till mig nu och så har ni aldrig mer en ursäkt för att inte
kunna smsa mig :) pouss
Publicerat: 2009-03-18 @ 19:35:16


1 kommentarer
Postat av: cornelia

vad var det för konstig kvinna? :O

2009-03-18 - 20:19:43 | URL: http://fleetway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0