ett argt inlägg kl 22:46

ÅH DET BOKSTAVLIGEN KOKAR I MIG.
alltså varför? varför är arvika en jävla skitfestival jag inte ens varit på?
vad är det för mongolid som bokar alla "otroligt bra" band?
alltså, peace&love har ALLA. alla har dem. alla utom arctic monkeys och typ coldplay.
men annars, MARIA MENA? nu förstår ni säkert inte. vem är maria mena typ?
men hon är världens finaste bästa kvinna och spelar aldrig i sverige.
NEJ MEN KOM GÄRNA TILL BORLÄNGE (y) gör det, åk till borlänge.
för dit ska ju inte jag? jag ska ju typ till alla ställen i hela världen utom borlänge.
borlänge btw, vilket otroligt fult namn på en stad :(
nej, nu finns det bara två utvägar antingen att 1. sälja arvikabiljetten eller
2. köpa en p&l biljett också. med tre dagars mellanrum. fan åh så arg.
men jag SKA se håkan iallafall och maria mena och kooks och razorlight och..
och winnerbäck och pete och sounds. :( vill
Publicerat: 2009-03-12 @ 22:49:49


1 kommentarer
Postat av: Anonym

och laakso<3 och massa annat mums!

2009-03-13 - 21:23:24 | URL: http://soundbox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0