don't look back just keep movin on

jag vill bara spy på alla falska, ytliga och svikande människor.
hoppas ni alla ramlar framför ett tåg eller liknande.
jag är så sjukt jävla trött på människor som man trodde lite högre om
och vissa som man tillochmed trodde var ens vänner. de är inte annat
än falska jävla fjortisar som bara bara bara pratar ytlighet.

och det är så jävla komiskt att DU tycker att jag ska ringa dig.
ringa och fråga vart du är och varför du är borta.
och att jag ska ringa och säga förlåt. förlåt för vad?
för att jag inte bryr mig om vart du befinner dig?
eftersom att du är så dum att du inte förstår
så kan jag förklara för dig. 1. om du tycker att du
känner dig skyldig att vara med mig, då tycker jag
att du kan säga det till mig istället. jag har andra vänner,
jag klarar mig utan dig, det är du som sagt upp din
vänskapskrets med de andra. 2. att ljuga rakt upp i mitt ansikte,
det är ganska, otrevligt, äckligt, fult och falskt. det är tillochmed så
konstigt att jag kan skratta lite åt det. men du är ju en korkad brud
så det fattar väl inte du ändå. och ditt jävla gnäll om att ingen bryr sig?
jag har brytt mig. ÅH VAD JAG HAR BRYTT MIG OM DIG, DU VET DET.
och att alla andra behandlar dig så fel. tre veckor efter så hänger du med
samma jävla människor ändå? som lämnar dig, som skiter i dig totalt.
DET är tre fina anledningar till att vi inte är riktigt meant to be.
Publicerat: 2009-03-05 @ 19:44:59


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0