vem fan tog våra stolar?


vi hade antagligen den mest gigantiska packningen siesta någonsin skådat.


en kille som cornelia just konstaterat var snygg kom fram til henne och sa " jag läser din blogg"


sedan blev vi lurade på 50 kr när vi åkte med en kille till festivalen. skulle bara kosta 80 kom vi
fram till några dagar efter. men det var skönt att slippa gå!


man måste leva upp till sitt camp namn!
(det här var väl någon timme innan jag och hon somnade vid 11) DÅLIIIIIT


jag och lilla sally!


små katter utan nio liv.


ingen förklaring faktiskt.


vet faktiskt inte riktigt heller. vi träffade en vit neger bara!


uuuuh jag och snusken. haha på riktigt han var äckli


åhhh träffade johan karlsson där. haha såg dagen efter. måste han slicka på min hatt`? ofräsh
(älskar dubbeln också <3)

"det syns i dina ögon att du också tycker så"! ATT DU SER LITE TJOCK UT I DEN DÄR?
LALALLALALAL. nej det var ett skämt. vi hängde för mycket vid bajamajorna helt enkelt.
klockslag: 20.06


haha det här var bäst. vi var inne på bajamajan. och så slog någon liksom näven i väggen.
karin slog tillbaka. det kom ett slag igen. hon slog bankade osv. vi går ut, dörren öppnas.
ut kommer.. HAN.  "jaha, äh.. är ni vägg i vägg? fel" ( det som är humor är att han satt där
inne själv och bankade)


ingen kommentar mer än att han ser råcool ut. visst visst? typ lite som frej


bästa ordningsvakten ever. åh så seriös och ville va lite cool. vi med
"vill ni ta kort med mig? det är en självklarhet"


HÄRLIGT JAG VILL BARA HA MER


HAHAH DAGEN EFTER. DVS TORSDAGEN SÅ JÄVLA SNYGG


SÅ JÄVLA FUL DAGEN EFTER.


randiga!!!!!


f-f-fashion. på väg till netto. lagon slitna


hahahha bästa bilden!


sikken snygging.


våra nya vänner. hon bredvid karin råkade vi supa ner lite för mycket.
när vi träffade henne dagen efter hade hon brutit tre fingrar. :(


älskar dig, älksar chips. det hade regnat ALLT VAR BLÖTT


karin hittade ett sätt att slippa gå ända till bajan för att kissa. smart drag mr christer!


bästa tältet RFSU. fick lära mig att trä på en kondom. en jävla päcked kille hjälpte till!


Publicerat: 2009-06-01 @ 20:27:08


7 kommentarer
Postat av: cornelia

awesomeeeeee

älskar alla bilder <3

älskar hur fula vi är <3333

älskar hur jävla bäst vi är <3

och framförallt så älskar jag hur jävla roligt det egentligen var!!!

2009-06-01 - 20:33:01 | URL: http://fleetway.blogg.se/
Postat av: hanna

Fan vad kul det ser ut som ni har haft.. Saknar dig ellenduellen, vi (jag?) är för dåliga på å träffas faktiskt. Men kom på torsdag, vore grymt :)<3

2009-06-01 - 21:47:40 | URL: http://proculesteprofani.blogg.se/
Postat av: O

haha, jag älskar inte alla bilder buhu.

2009-06-02 - 01:22:08 | URL: http://bohemerochpoeter.blogg.se/
Postat av: TrosaEmma med partybrillsen :D

Haha, allt för många minnen väcks i bilderna xD

2009-06-02 - 10:00:39 |
Postat av: Johanna

Nu är jag riktigt avis på dig :/ Jag vill också åka iväg

2009-06-02 - 10:27:34 | URL: http://johannaostman.blogg.se/
Postat av: elin

du är så otroligt söt! :)

2009-06-04 - 13:26:14 | URL: http://strandan.blogg.se/
Postat av: karin

ahaha, älskar alla bilder! :D så jävla heta!

2009-06-15 - 17:31:29 |

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0