june 13

jaha så portugal there is då!
det ska faktiskt bli kul. härligt med lite väderomväxling

kommer bli så himla stressigt bara..
först ska jag och stefan bort tors-söndag
och måndagen efter åker la familia till portugal, kommer hem på söndag.
tisdag måste jag fara till lilla skoghall för att prepera inför onsdagens ARVIKA!
vilket innebär en vecka borta. och veckan efter det har jag lovat mamma lite stugan.
det innebär att jag måste stanna hela veckan där för att mitt&karins 18års galej
går av stapeln på lördagen. så.. IM GONNA DIE. för jag kommer aldrig klara att vara
utan lilla tönten så länge. :(( du får komma till mig love! vill

nu har jag ont i huvudet och orkar inte göra någonting. alls
Publicerat: 2009-06-13 @ 21:12:47


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0