imorgon va

och justejustejuste..

jag vet att alla ensamma kärleksökande människor
HATAR när människor skriver typ "ÅHH JAG OCH ÄLSKLING HAR 1432323 MÅNADER IDAG"
och jag älskar att göra hatiska människor ännu mer hatiska. fast jag hatar det själv också.
fast inte att man berättar. utan de här jobbiga jävlarna som ska varenda månad verkligen
på typ tre A4 förklara för sin kärlek hur otroligt djupt de älskar varandra.
men jag ska bli kortfattad:

och jag ville bara nämna att...
jag och stefan har halvår imorgon.
det känns så fint bara, för de här sex (åtta)
månaderna är de bästa hittills.

bra va?
puss alla ensamma
det finns någon
pråmize
Publicerat: 2009-06-04 @ 21:05:40


1 kommentarer
Postat av: cornelia

hoppaz hoppaz

grattis baaabe

2009-06-04 - 21:21:10 | URL: http://fleetway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0