to be with you

alltså vafan.
från och med idag ska jag skapa ett riktigt liv.
vafan ere för jävla lodarliv och inte orka med någonting?
det kan man fråga sig, det kan man fråga mig. jag vet (Y)
ska välja bort världens godaste karins lasagne idag mot pulverdryck.
det är hårt ellen. men jag ska gå ner 10-15 kilo tills början på maj.
jag vill verkligen klara det, och så vill jag klara matte b, och bli blond
och träna och inte ha pms och vara snäll. (PLEASE MAKE ME KIND)
jag ska inte vara så dömande och jag ska ta tag i skolarbetet.
juste. SKA INTE ÄTA CHOKLADBOLL OCH COLA SÅ OFTA :(
fan, det kommer bli svårt. måste sluta vara en colapussy.


Publicerat: 2009-01-26 @ 17:04:41


1 kommentarer
Postat av: cornelia

haha kommer bli så svårt.

men jag vill också göra det.

2009-01-26 - 19:37:25 | URL: http://fleetway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0