im such a drama queen

fuck.
jag mår som man alltid gör dagen efter nyår
MEN IM HIGH ON YOU AND ALL DRUNK.. tror att high drama gjorde kvällen igår.
vi middagade hos cornelia igår med helt sjukt god bulgursallad och kyckling!
blev ett eller flera (7) glas vin och bra musik såklart eftersom att jag för det mesta får välja.
sedan åkte jag cornelia och josse in mot stan och jag droppade av i mörby mot täby.
stefan mötte mig och vi gick till sofia och det var som vanligt bara människor som gick
ur trean förra året. hatar när jag känner mig sådära liten och.. tja liten.
hittade verkligen världens kanske fulhetaste bild på mig med glasögon på mig.
jag funderar starkt på att lägga upp den, men folk kommer nog bli rädda då.
hursomhelst, när vi skulle gå hem så hade jag mina icke gåbara skor på mig.
så jag fick stefans skor och han fick gå barfota :( gullet! plus att han faktiskt fick bära mig på det!
sigge hade med sig raketer och vi hade ett vääääldigt starkt vin. och hur ointressant är inte det här?
nu sitter jag här ENSAM och vill bara att någon vill hänga med mig, men nej.
för så är det när sanna bor i usa och.. KOMMER HEM OM NÅGRA VECKOR<33333333
gladiglad
Publicerat: 2009-01-01 @ 21:24:25


1 kommentarer
Postat av: cornelia

jag vill träffa dig :( jag är bara så jävla fucking nere. haha : hatar mig själv

2009-01-02 - 20:04:56 | URL: http://fleetway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0