waves

jaja. det var den julaftonen.
snart kommer karin hit till mormor och morfar, som fyller år. (morfar alltså)
äh.. kulkul. fick massa presentkort igår, det är bra. imorgon kommer det nog vara asamkt folk istan..
tror jag är sjuk, lite. hoppas inte iallafall för jag vill vara frisk för partyy imorgon.
missade julavslutningen också kom jag på.. haha ja känner mig gammal som vaknar
med låst rygg! nu kollar alla andra på grabben i graven bredvid, ska joiiiina
Publicerat: 2009-12-25 @ 14:22:32


1 kommentarer
Postat av: cornelia

god jul! lite såhär i efterskott. även fast man inte pratar längre kan det vara trevligt men en liten lyckoönskning. hoppas din julafton var trevlig.

2009-12-25 - 15:37:18 | URL: http://fleetway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0