kvällsunderhållning

Artist: Robbie Williams

Riktiga texten var:
Let me entertain you

Men jag sjöng:
Help me I’m a potato

Artist: Lars Winnerbäck

Riktiga texten var:
Du som reser mig
se mig, hör mig
känn mig.

Men jag sjöng:
Det är en kines i mig
se mig, hör mig
känn mig.

Riktiga texten var:
Somewhere over the rainbow,
bluebirds fly

Men jag sjöng:
Somewhere over the rainbow,
grandma dies

Artist: Ted Gärdestad

Riktiga texten var:
Du låg på rygg
o sög ut saften från ett strå

Men jag sjöng:
Du låg på rygg
o sög ut saften från ett sto

Övriga kommentarer:
Jag tyckte det var vädligt pinsamt att sjunga med till den här låten.
Men det var inte förrens jag läste texten som jag upptäckte att det var
ur ett står han sög saften och inte ett sto.

 




haha jag dör.

www.saltmannen.se

Artist: Ted Gärdestad

Riktiga texten var:
Du låg på rygg
o sög ut saften från ett strå

Men jag sjöng:
Du låg på rygg
o sög ut saften från ett sto

Övriga kommentarer:
Jag tyckte det var vädligt pinsamt att sjunga med till den här låten. Men det var inte förrens jag läste texten som jag upptäckte att det var ur ett står han sög saften och inte ett sto.

Publicerat: 2009-12-15 @ 19:42:52


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0