2009

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? - var på arvikafestvalen och krogen

2. Höll du några av dina nyårslöften? - ja, gick ner 15 kg

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? nej

4. Dog någon som stod dig nära? nej!

5. Vilka länder besökte du? - portugal, tyskland

6. Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010? - student!!!

7. Vilken månad från år 2009 kommer du alltid att minnas? JULI och december

8. Vad var din största framgång 2009? - mina betyg helt klart, och hur söta vänner jag har som jag inte trodde jag hade någonting gemensamt med.

9. Största misstaget? - hahaha

10. Har du varit sjuk eller skadat dig? - låste ryggen på julavslutningen?

11. Bästa köpet? - alla nya mindre smalare kläder

12. Vad spenderade du mest pengar på?
- cigg, klänningar och festivalmat

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
- mina betyg och alla bra lärare

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? - Tik tok, kom igen lena & RAMLAR

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? - gladare och har mått mycket bättre

16. Vad önskar du att du gjort mer? -
kommit på tidigare att det finns andra människor, samt inte tagit åt mig av saker som jag vet om att jag inte är eller gör

17. Vad önskar du att du gjort mindre? - rökt och varit aktiv på praktiken

18. Hur tillbringar du julen? - med min familj i värmland

19. Blev du kär i år? blev kär förra året men det höll ju i sig igenom detta året med

20. Favoritprogram på TV? - biggest looser:$, hollywoodfruar

21. Bästa boken du läste i år? -
fyrvaktaren

22. Största musikaliska upptäckten? - the voice? nej jag vet inte, kanske stefans musik

24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? - fick ett fint pärlhalsband som jag gillar!

27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? -

29. Vad fick dig att må bra?
- paulina och lisa för religionseftermiddagen i skolan, arvikafestivalen, alla lyckade utekvällar, stefan, annas och min blåkväll, åsa, och... MARIKA såklart, haha!

31. Vem saknade du? - alla mina karlstadvänner

32. De bästa nya människorna du träffade? måste säga paulina för hon är en ny fin vänskap som jag inte trodde skulle uppstå på det sättet, även om hon inte är new karins vänner från klassen (linn, maria, martina osv) och eeeeh, nya lärare som är sjuka på sina ämnen som skulle kunna få mig att älska matte

Publicerat: 2009-12-30 @ 18:46:18


2 kommentarer
Postat av: C

hur gick du ner 15 kg? :o vad/hur åt du? hur mycket tränade du? är imponerad :)



Vore schysst att få inspiration.

2010-01-18 - 19:20:20 |
Postat av: ellen

jag vet faktiskt inte nu såhär i efterhand, jag åt väl mindre typ. jag gick mycket också, tog tåget istället för bussen (dvs gång på 20 min varje morgon) osv men nu har jag kommit av mig lite och det är svårt som satan att komma i rätt bana igen, MOTIVATION är allt skulle jag nog säga, och att läsa på en del!

2010-01-18 - 19:44:16 | URL: http://flies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0