19-20 dec

igår var sannerligen en speciell kväll.
vid 23.00 introducerade jag och karin våra föräldrar osv för ölspelet.
smart att mer eller mindre avsluta kvällen oc inte börja kvällen med det.
iallafall så slutade det med att vi var de som klarade oss bäst.
antingen är vi bäst rustade eller så tål våra hjärnceller mer!
slutade med att mamma skulle vara levande gps åt taxichauffören!

snart är det jul, sen är det utgång på fredag, kalasochutgång på lördagen för paulina,
ojoj, jullovet innebär ett enda stort svullande! imorgon ska jag eller MÅSTE jag börja
med skolarbete. stefan har köpt två söta djur som har barn på magen på ica.
true love, ska bli mera tacksam.
oc förresten fick jag min minimarket tröja från weekday av honom.
LOVE U
Publicerat: 2009-12-20 @ 22:53:32


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0