September 21



det finns ingen annan än dig.
jag måste sluta tro att man kan lita på någon
att man kan ge ut sig själv till någon annan.
att det någon gång finns en gräns, för det finns det inte.
alla vill alltid tro på det bästa, orkar inte inse faktum.
jag undrar hur man ska komma över människor, pojkar
har aldrig varit bra på att glömma och gå vidare.
men jag vill verkligen göra det nu, vill glömma dig
glömma allt som känns fel, allt som känns tomt
enda gången jag öppnade mig för dig var
den sista gången du fick mig att vilja dö på grund av dig
Publicerat: 2008-09-21 @ 14:57:04


2 kommentarer
Postat av: cornelia

du är så fin ellen

2008-09-21 - 19:41:01 | URL: http://fleetway.blogg.se/
Postat av: Blondinbello

MEN ÅH! Den dan kom jag hem från New York och jag typ bara sov den dan och alla andra fick träffa Håkan. I hate myself :(

2008-09-24 - 23:25:32 | URL: http://blondinbello.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0