you're such a cunt

hej bloggisar.
det här kommer låta så otroligt självgodat av mig men:
FAN VAD JAG ÄR COOL OCH SNYGG IDAG.
känns as bra, måste dock erkänna vad jag dansar till:$

IDOL AGNES - ON AND ON

förlåt, nu blir ni säkert besvikna osv, men den är lite party :$

hursom, köpte min vågtång idag, kanske slutar där någondag.
iallafall så ska jag vara lite kreativ och göra något fint till min syster sen.
vickan och jag har snackat lite skit, det kändes bra att rensa luftvägarna.
juste, jag vickan och yosef fick skjuts av victor zuhr idag från skolan till täby.
han är underbar, haha kan inte annat än älska honom. äh
Publicerat: 2008-10-23 @ 19:01:10


2 kommentarer
Postat av: Cornelia

älskar viktor hahaha och att han skulle skjutsa jocke <3

ON AND ON TIHS LOVE I FEEL FOR YOU GOES ON AND ON

2008-10-23 - 20:10:31 | URL: http://fleetway.blogg.se/
Postat av: jocke

mm att han skulle skjutsa mig ja <3<3<3<3<3

2008-10-26 - 12:36:45 | URL: http://fallskarmshopp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0