oktober 19

vill verkligen hata dig
jag vill så jävla gärna hata dig.
vill förakta dig, spotta på dig, glömma dig
vill ångra dig och vill ångra att jag ens sett dig
vill ta tillbaka alla dagar jag spenderat med dig
jag vill säga att jag ångrar dig och att du förstört mitt liv
att du utnyttjade mig och att du aldrig riktigt såg mig
jag vill visa dig min bok med alla elaka saker du sa till mig
vill verkligen få dig att känna dig som jag lovade mig själv att aldrig
känna. att aldrig låta någon komma för nära inpå, innuti.
och jag vill skrika elaka ord till dig tills det inte finns några kvar.

men jag kan inget av det där

fast jag aldrig var kär i dig
så kan jag inget av det där
för elaka ord var iallafall inte ensamt

Publicerat: 2008-10-19 @ 22:48:06


1 kommentarer
Postat av: jocke

jag vill säga liknande saker.

2008-10-20 - 17:43:52 | URL: http://fallskarmshopp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0