okt 14

åtta dagar kvar till 20'nde.
har massa saker jag ska köpa nu<3
tror jag väntar lite med arvikabiljetterna, eller cory?
för dom lär väl inte ta slut bara sådär, än?
hoppas inte det iallafall, är hursom helst asa sugen
på att dra mig själv, ett gasolkök och typ 40 nudelpaket
till peace&love OCKSÅ i juni. för jag vill verkligen åka dit.
ska tvinga agnes med mig för henne vill jag verkliegn dit med <3
ja, så ska det bli. och idag gick det skitbra för mig på provet tror jag iallafall.
saknar skoghall hela tiden och har ju inte heller NÅGON TID överhuvudtaget
till att åka dit, blir så deprimerad, anna har klippt lugg.

nu ska jag gå ner tre kilo på två veckor.
MÅSTE LYCKAS
Publicerat: 2008-10-14 @ 21:14:46


3 kommentarer
Postat av: cornelia

jaa det går nog bra att vänta tror jag

vet inte hur många biljetter det är kvar dock. men annars får man väl köpa de dyra sen hehe

har klippt mig nu. jättekonstigt är det. var beredd imorgon mhm!

2008-10-14 - 22:36:13 | URL: http://fleetway.blogg.se/
Postat av: elin strandqvist

KOM TILL SKOGHALL, JAG SAKNAR DIG SOM BARA DEN!

2008-10-20 - 14:34:54 | URL: http://strandan.blogg.se/
Postat av: el

SAKNAR DIG MED AS MKT.

KOMMER PÅ FRE <3

2008-10-20 - 23:15:01 |

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0