Come give me love

lyssnar på en galet bra ted gärdestad jag inte ens visste att jag hade.
måste bara säga att BARA för att det var spagetti och köttfärssås idag
så blev hela dagen helt cpkonstig och jag åt förmycket. TRE GÅNGER.
och för att jag gjorde det mådde jag också illa och det resulterade då att
jag och cornelia fick håll och fick GÅ när vi skulle ha löpning och när jag itne
klarade att springa på löpningen blev jag på dåligt humör så då kunde jag inte
vara lika bra på friskis som jag brukar. sen när jag kom hem hade marie såklart gjort
PASTA MED KÖTTFÄRSÅS SOM DU ÄLSKAR ELLEN!!!!!!!
hatar pasta bolognese..



(har alla sims spel i ett nu,
finns asa snygga klädder och killar :$)
Publicerat: 2008-10-07 @ 23:31:46


2 kommentarer
Postat av: cornelia

hahaha <3

2008-10-08 - 08:41:15 | URL: http://fleetway.blogg.se/
Postat av: Blondinbello

The Sims <3 när du inte orkar leva ditt eget liv :')

2008-10-12 - 22:17:09 | URL: http://blondinbello.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0