jag har tänkt på en sak..

jo.. ni vet ju att jag spenderar lite (okej ganska mycket)
av min dyrbara tid med att hänga på 1000apor.se
det hoppas jag att ni kära stalkerläsare vet.
hursom helst, det är en väldigt intressant sak jag har gått och
tänkt på. på våran skola har vi en idrottslärare vid namn carl eller calle.
han är mycket speciell och ibland undrar jag om han kanske är barnmördare,
kanske inte, men att han egentligen är något helt annat kanske en cia agent eller
förhindrar knarksmuggling. men så satt jag på style by mats-mats blogg
DET VAR DÅ JAG KOM PÅ DET
är inte style by mats-mats skrämmande lik idrottscalle?
kan det vara han tro?


Publicerat: 2008-11-03 @ 17:15:28


2 kommentarer
Postat av: Cornelia

haha jag visste faktiskt inte att du var en lika stor 1000 apor geek som jag är :D

men hahhaaha det var fan likt

fast mats är snyggare och mycket mer fashion! :(

2008-11-03 - 23:41:15 | URL: http://fleetway.blogg.se/
Postat av: frida

galet

2008-11-04 - 11:59:36 | URL: http://indianernaanfaller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0