lördag den sjätte

åh jag är lite lycklig.
faktiskt, allting är skit bra nu!
allt går bra, antar att jag bara kan tacka dig.

gårdagen var helkul.
jag och Linnea startade vid sju i någon gränd.
hahaha, sedan drog vi oss mot broder tuck mot
icons spelningen. nema problema att komma in (såklart)
och sedan så kom flygis iallafall fastän han inte orkade.
osvosvosvo så blev allt bra och fint och ännu finare och sen däckade jag.
det var nog för att vi insåg att baren var öppen för allmänheten.
dvs tillochmed för oss. och tack drinkguy who buyed us beer
(tänkte skriva bear, men kände att det inte riktigt stämde)
och ja min engelska är inte helt okej, men det får gå.

så ja, jag kanske borde vara lycklig nu :)

Publicerat: 2008-12-06 @ 18:03:45


2 kommentarer
Postat av: Sebastian

Nästan Borat, alltså. Men bara nästan.

2008-12-07 - 02:35:27 | URL: http://regalskeppet.blogg.se/
Postat av: Linnea

haha bear.

det var jättekul<3

2008-12-07 - 23:04:04 | URL: http://slaughter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0