i heard about you before

jag vet inte vad som har hänt med skoghallsborna
men dom det enda vi ska lyssna på när det är "fest i byn"
så är det abba. abba i alla former, typ waterloo, honey honey, sos osv.
det är ju inte ens coolt? säkert agnes som bestämt

och idag hände en pinsam sak förresten.
jag hade ju ett väldigt (okej ASTÖNTIGT) namn
på "the one" som jag döpte honom till för typ sjukt länge sen
och eh.. ja idag råkade han se vad jag döpt honom till.
han ba "meh, okej då ska jag skriva något öh annat"
och det bästa han kom på var.... dahdah DUELLEN
nejmen, shit duktig kille <3 kom på själv och allt.
så från och med nu ska jag officiellt börja kalla honom för flygis.
jag kan börja säga saker ajg själv tycker, det här kan sluta bra.

puss från ickeflygrädd :*

och juste, är det inte typ sjukt klychigt att säga:
åhhh, hatar att sova ensam igen.. vill ha någon här

för min del är det as skönt de kvällarna jag sover själv
för då slipper jag ju vakna typ en gång varje timme och
sluta få en jätteskön armbåge i ansiktet eller sådära.
nej nu var jag elak, men sluta upp att klaga över ensamheten era snorungar.
var glada att sova själva nu, ni ska ligga bredvid samma gubbjävel i typ 50 år sen.
då kommer ni klaga på att ni aldrig får byta livsstil.
ska avslua med att halvcitera jocke.

VAD GÖR JAG??!?!
(vet inte vad jag pratar om)
Publicerat: 2008-12-03 @ 23:10:25


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0