fu

DAGENS <3
"och så har vi såklart "M1c:s lilla hemlighet", TEG-bloggen, som ratar "AllAboutTEG" totalt."

jag ljög för er kära vänner.
om att jag visste vem det var bakom teg.blogg,
jag hade bara mina aningar.. och det var på helt
andra banor.. men nu VET jag ju tillochmed vem det är <3
tycker bara att ni är sjukt konstiga som skriver saker om mig
fastän ni inte vet någonting överhuvudtaget. dessutom länkar
min blogg och sedan anklagar mig för någonting som inte ens är sant.
ses i skolan imorgon <3 och jag menar, jag gillade dig inte innan


förövrigt funderar jag på att stänga ner flies
för att det är läskigt med hög statistik..
jag är inte ens intressant och för att
det bara blir sånhär töntig jävla skit av allt.
men cornelia skulle iofs bli så ledsen då :(
Publicerat: 2008-12-16 @ 17:43:17


3 kommentarer
Postat av: Ellinor

höhö, vem var det? :O

2008-12-16 - 21:09:45 | URL: http://radiohymn.blogg.se/
Postat av: Linnea

men den bloggen är borttagen? de gjorde bort sig, hehe. du är fin<3

2008-12-16 - 22:55:41 | URL: http://slaughter.blogg.se/
Postat av: Anonym

eftersom jag vet vilka det var som skrev det så kan jag säga det direkt.

2008-12-19 - 20:18:05 |

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0