december 15

idag gick jag upp 06.55 gjorde mig precis klar.
fick inte upp mongot som vägrade gå upp.
och jag kände verkligen att.. "man blir inte sjukare än såhär"
så jag la mig igen.. igen igen och jag får ju knappt någon luft.
vet att det är cornelia som smittat mig, men det var väl ite fint att
jag fick sova lite mer eftersom att jag har kommit på mig själv med att
alltid vilja deeptalka vid två varje natt. lite läskigt är det dock med männish
som skriker i sömnen, och skäller på mig. måste komma på något sätt att inte ta åt mig.
hursomhelst, stefan formaterade om min dator igår. på "SITT LILLA EGNA SÄTT"
så att man ska hitta lättare sa han.. visst. fattar ingenting i princip för jag får
INTE LÄGGA NÅGOT I C: well..det löser sig nog. han var snäll nog att ladda ner alla
mina sims som togs bort igår.. alla mina städer och collage och allt. fan

förstår inte vad det är som anses så "töntigt" med sims. det är fan moget.
mognare än att game'a typ tibia eller wow eller gta osv. faktiskt!

så den här dagen har varit fin, mysig och lite jobbig med massa snor.
allt hade varit top notch om du kunde SLUTA ATT VARA IVÄGEN.
och sluta ljuga ihop saker och.. ja vad är det du vill ens?
Publicerat: 2008-12-15 @ 15:43:16


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0