Right by my side

Vilken dekadent jävla tid.
Jag förnekar inte destruktiviteten och rastlösheten.
Men det är något med den här tillfälliga staden som får en att leva såhär.
Att verkligen ta dagen som den kommer, skita i mycket, längta till mycket.
Men det är vår nu, det är 15 grader och livet börjar se ljusare ut igen.
Vi gör så mycket dåligt, så mycket onödigt men vi lever livet också.
Det handlar väl i slutändan om att leva ut livet så mycket det bara går.

nog med deeptalk
Det är som sagt finaste solen, jag är nästannästan klar med tentan,
kl 17 blir det födelsedagsfirande för elisa och sedan stocken,
det var en månad jag sedan jag var där nu!

Publicerat: 2012-03-22 @ 12:10:21


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0